قیمت عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری
30خرداد
فهرست مطالب
قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری

فروش عایق الاستومتری

عایق الاستومری یکی از انواع پر کاربرد از عایق هاست که در این گفتار در مورد آن نکاتی را بیان می کنیم. قبل از هر چیز باید به نقش عایق در کاهش هدر رفت انرژی و هزینه های مصرفی اشاره کوتاهی داشته باشیم. از آن جایی که عایق ها نقش مهمی در تامین انرژی، کاهش صدا های آزار دهنده و کاهش هزینه های زندگی دارند، آشنایی با انواع آن ها و قیمت خرید و فروش عایق امری مهم و تاثیر گذار است. در این گفتار به عوامل مختلفی که می توانند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در خرید عایق الاستومری موثر باشند خواهیم پرداخت.

عایق الاستومری چیست؟

شاید تا به حال این عایق الاستومتری را شنیده باشید و بار ها در مورد آن سوالاتی را مطرح کرده باشید. باید بدانید که عایق الاست متریک نوعی عایق دوست دار طبیعت است که از انواع عایق های حرارتی – برودتی به شمار می رود. این عایق بیشتر از جنس پروپیلن اتیلن و داین است و به همین خاطر از انعطاف پذیری قابل توجهی برخوردار است، و به دلیل ویژگی های چون طول عمر و دوام بالا، عایق صدا، گرمایشی، سرمایشی و گرد و غبار و هم چنین انعطاف پذیری بالا و غیر سمی بودن، محبوبیت بالایی در بین صنایع مرتبط پیدا کرده است.

 عایق الاستومتری در دو نوع رولی و لوله ای عرضه می شود،نوع رولی آن در سیستم های تهویه مطبوع و سرد خانه ها کاربرد زیادی دارد و از نوع لوله ای آن برای عایق حرارتی و برودتی انواع لوله ها استفاده می شود. تنها دلیل کاهش فروش عایق الاستومتریک شاید بالا بودن قیمت آن نسبت به سایر انواع عایق است. البته توجه به این نکته حائز اهمیت است که اگر چه قیمت این عایق کمی بالاتر از انواع دیگر عایق است اما مزایای بسیار آن این قیمت را جبران و سود دهی را تضمین می کند.

فروش عایق بهینه عایق

لیست قیمت عایق الاستومری

کاربرد عایق الاستومری

در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در زمینه فروش عایق الاستومری فعال هستند. اگر همچنان از خرید این عایق مطمئن نیستید، در ادامه با کاربرد‌های عایق الاستومری همراه ما باشید. در صنعت ساختمان سازی، صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و… از عایق الاستومری به عنوان یک عایق حرارتی مناسب استفاده می‌شود. این عایق دارای ویژگی زیست محیطی است و کمترین آسیب را به محیط زیست و انسان‌ها و سایر جانداران وارد می‌آورد. به همین خاطر روز به روز کاربرد عایق الاستومری در حال گسترش است. عایق الاستومری کارایی و راندمان بسیار خوبی داشته و نصب آن آسان است. این عوامل باعث شده است تا استفاده از این عایق در صنایع مختلف به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شود. به همین خاطر اغلب شرکت‌های فروش عایق، عایق الاستومری را پیشنهاد می‌کنند. عایق الاستومری به صورت پیش ساخته و با تکنولوژی سلول‌های بسته در انواع مختلف رولی یا پتویی و لوله‌ای تولید می‌شود. هر کدام از این نمونه‌های با توجه به مشخصه‌های منحصر به فردی که دارند، در زمینه‌های خاصی به کار گرفته می‌شوند. به عبارت دیگر کاربرد عایق الاستومری با توجه به مدل آن متفاوت است. این عایق حرارتی در برابر نفوذ رطوبت مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این، عایق الاستومری در برابر حرارت و عبور اشعه ماورای بنفش و گاز اوزون نیز بسیار مقاوم است. در برخی شرایط که آلاینده‌ها، گازهای خورنده، مواد اسیدی و شیمیایی با درصد‌های بالا وجود دارند، می‌توان از این عایق استفاده کرد. کاربرد عایق الاستومری در محیط‌های بسته مانند شوفاژخانه‌ها و تاسیسات داخلی ساختمان‌ها و… برای عایق کاری لوله‌ها، تجهیزات است. توجه داشته باشید که برای استفاده از عایق الاستومری در محیط‌های روباز، باید از عایق‌هایی که دارای روکش آلومینیومی هستند، استفاده شود.
الاستومری شانه مرغی

مزایای عایق الاستومری

زمانی که به مراکز فروش عایق الاستومری مراجعه کنید، کارشناسان مجموعه به شما توضیحاتی درباره مزایای این محصول ارائه خواهند کرد. در ادامه به صورت کامل به بررسی مزایای عایق‌های الاستومری پرداخته‌ایم.

  • این نوع عایق مقاوم در برابر آلودگی، گرد و خاک، رطوبت و بخار آب است.
  • عایق الاستومری پایداری نسبتاً بالایی دارد.
  • این عایق مقاومت بالایی در مقابل گاز اوزون و اشعه ماوراء بنفش دارد.
  • از دیگر مزایای این نوع عایق حرارنی می‌توان به مقاومت در برابر خوردگی اشاره کرد.
  • ضریب انتقال حرارت عایق الاستومری پایین بوده و تقریباً نزدیک به صفر است.
  • نصب این عایق حرارتی بسیار آسان بوده و به زمان زیادی نیاز ندارد.
  • عایق الاستومری فیبر، ریزگرد و غبار تولید نمی‌کند.
  • عایق الاستومری از انعطاف پذیری یا الاستیسیته بالایی برخوردار است.
  • این عایق غیر سمی بوده و برای استفاده در فضاهای بسته نیز مناسب است.
  • عایق الاستومری دارای جکتینگ‌ها و پوشش‌های خارجی متنوع است.
  • این عایق قابلیت چسبندگی و پذیرش رنگ بالایی دارد.
  • این نوع عایق در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد.
  • قیمت عایق الاستومری نسبت به ویژگی‌هایی که دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

عوامل موثر در تعیین قیمت عایق الاستومری

عایق الاستومری از مجموعه محصولات مربوط به عایق حرارتی و عایق صوتی محسوب می‌شود. در واقع عایق الاستومری با ساختار سلول بسته خود از انتقال حرارت و صوت به طور عمده جلوگیری می‌کند. چرا که این عایق دارای ضریب انتقال حرارتی و صوتی بسیار پایینی است. برای بررسی و اطلاع از قیمت عایق الاستومری باید به موارد متعددی توجه داشت. میزان تخلخل و دانسیته این عایق در تعیین کیفیت و قیمت عایق الاستومری نقش مستقیم و مهمی دارد. نوع ساختار عایق الاستومری و میزان مقاومت آن در برابر حریق نیز از دیگر عوامل موثر در قیمت عایق الاستومری است. عایق الاستومری را می‌توان از نظر ساختار و عملکرد در دو نوع رولی و لوله‌ای دسته بندی کرد. نوع عایق تاثیر به سزایی در قیمت عایق الاستومری دارد. همچنین، ضخامت عایق و کیفیت چسب‌هایی که برای چسباندن عایق بر سطوح مختلف بکار می‌رود نیز در قیمت عایق الاستومری موثر است.

قیمت عایق الاستومری لوله‌ای همانند عایق الاستومری رولی به ابعاد، متراژ و ضخامت عایق بستگی دارد. از آنجایی که قیمت عایق الاستومری به عوامل مختلفی وابسته است، نمی‌توان یک قیمت مشخص را برای آن تعیین کرد. اما با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و ویژه‌ای که این عایق دارد، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. به همین خاطر نمی‌توان گفت که قیمت عایق الاستومری با توجه به کیفیت و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، بالا است.

در هنگام خرید عایق الاستومری با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه و اقتصادی، به کیفیت بسیار بالایی دست پیدا خواهید کرد. قیمت عایق پشم شیشه و پشم سنگ نسبت به قیمت عایق الاستومری پایین تر است. اما کیفیت آن‌ها با کیفیت عایق الاستومری هرگز قابل مقایسه نیست.

برای دیدن لیست کامل محصولات موجود می توانید به فروشگاه عایق مراجعه فرمایید:

عایق الاستومری ایرانی

همان طور که گفته شد عایق های الاستومتریک دسته ای از عایق های باکیفیت هستند که مقاومت بالایی در برابر حرارت، اشعه ماورا بنفش، آسیب های مکانیکی و… دارند و به دلیل انعطاف پذیری خوبی که دارند جز انواع پر فروش عایق به حساب می آیند. عایق های الاستومری در دو نوع عایق الاستومری ایرانی و خارجی در دسترس هستند. چون خرید هر کالا مستلزم پرداخت هزینه این و خرید و فروش عایق الاستومتریک هم از این قاعده مستثنی نیست، خرید عایق های الاستومتریک خارجی با کیفیت تقریبا مشابه ولی مستلزم پرداخت هزینه های بالاتری نسبت به عایق الاستومتریک ایرانی است. بنا بر این خرید عایق الاستومتریک ایرانی توصیه می شود.

ویدئوی اجرای عایق الاستومری

معایب عایق الاستومری

  1. تکامل عایق الاستومری اولین بار در نیمه‌های قرن بیستم اتفاق افتاد و تأثیر چشمگیری بر صنعت عایق گذاشت. قابل توجه‌ترین خاصیت این عایق مقاومت بالای آن در برابر رطوبت است که نتیجه ساختار سلولی منحصر به فرد آن است. این ویژگی نه تنها تهدیدات مربوط به رطوبت را به حداقل می‌رساند، بلکه عملکرد پایدار و طولانی مدت حرارت را نیز تضمین می‌کند. البته در کنار تمام این مزایا و ویژگی‌های مثبت، عایق الاستومری معایبی نیز دارد. اگر قصد خرید عایق الاستومری از مراکز فروش عایق را دارید، باید علاوه بر مزایا از معایب این محصول نیز مطلع باشید. از معایب عایق الاستومری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  2. عایق الاستومری در برابر حرارت از مقاومت پایینی برخوردار است. به شکلی که در صورت افزایش دما، عایق الاستومری به تدریج انعطاف‌پذیری خود را از دست می‌دهد و ترد می‌شود.
  3. از دیگر معایب این عایق، ضریب انتقال صوت کمتر آن نسبت به پشم سنگ و پشم شیشه است.
  4. بالا بودن قیمت عایق الاستومری نسبت به عایق پشم سنگ و پشم شیشه از دیگر معایب این محصول است.

اهمیت عایق کاری لوله های پلاستیکی

لوله ­های پلاستیکی هم مثل لوله­ های فلزی نیازمند کاری هستند. ولی اهمیت این کار در چیست و چرا خوبتر است لوله های پلاستیکی عایق کاری شوند. عایق کاری لوله ­های پلاستیکی اهمیت بسیاری دارند که موارد اهمیت آن شامل:

 

  •  پوشش لوله­ های پلاستیکی با عایق الاستومری باعث صرفه جویی در انرژی می­شود.
  • هزینه­ ها را تا میزان بسیاری کم می‌کند.
  • باعث کم شدن کربن ساختمان می‌شود.

 

یکی از بهترین تکنیک ­ها برای بهترین صرفه جویی در انرژی برای کل دستگاه­ های لوله کشی، عایق کاری لوله­ ها به وسیله عایق الاستومری می­باشد. به سبب اینکه لوله ­های پلاستیکی نسبت به لوله­ های فلزی رسانایی گرمای پایین­تری دارند بعضی از اشخاص در ذهن خود تصور دارند که لوله­ های پلاستیکی دیگر احتیاجی به عایق ندارند. برای خرید و مطلع شدن از قیمت عایق الاستومری با ما در ارتباط باشید.

منتها بدانید که عایق کاری لوله­ پلاستیکی به هدر دادن حرارت را تا هفتاد و پنج درصد کم می­کند همچنین در مصارف سرد این امکان وجود دارد که با عایق کاری لوله ­ها به وسیله عایق الاستومری ساده، لوله در مقابل چگالش و یخ زدگی حفظ شود، که این مورد در پایان باعث حفظ ساختمان می­شود. قیمت این گونه عایق الاستومری نوسان دارد.

ملزومات برای نصب عایق الاستومری

پس از انتخاب نمودن عایق ساده نوبت به نصب آن روی لوله­ های پلاستیکی می­رسد. برای نصب نمودن آن روی لوله­ ها به شما پیشنهاد می­شود که از چسب مایع استفاده کنید. نکته‌ای که بایستی در این مرحله به آن دقت کنید این است که به هیچ وجه نبایستی از چسب مایع به گونه مستقیم برای چسباندن عایق الاستومری به لوله­ های پلاستیکی استفاده نمود اما ناگفته نماند که مصرف نمودن میزان اندکی چسب به منظور پر کردن درزها به لوله پلاستیک اشکالی وارد نخواهد کرد پس تا میزان اندکی می‌توان از اینکه است برای پر کردن درزها استفاده کرد. قیمت این عایق الاستومری ثابت و دقیق نیست.

استفاده نمودن از دستگیره­ های ویژه و همینطور بتونه­ ها هم برای لوله­ های پلاستیکی انتخاب خیلی مناسبی است که در این جهت می­توانید از چسب مایع تنها برای قسمت­ های بات جونت استفاده کنید. دقت داشته باشید که حتما برای عایق­ های بکار رفته در فضای باز را با پوشش ویژه خود بپوشانید.

خرید عایق حرارتی الاستومری

جهت خرید عایق الاستومری حتما به مراکز معتبر فروش عایق مراجعه کنید. قیمت عایق الاستومری بی‌کیفیت بسیار پایین تر از قیمت عایق الاستومری باکیفیت و با دوام است. عایق الاستومری ارزان، به دلیل کیفیت پایین، طول عمر پایینی داشته و به سرعت در برابر عوامل مختلف دچار آسیب و خرابی می‌شود. به همین خاطر شما مجبور می‌شوید بعد از گذشت مدت کوتاهی، عایق جدیدی خریداری کنید. علاوه بر این، عایق الاستومری بی‌کیفیت از کانال شما در برابر عوامل مختلف حفاظت نمی‌کند. در واقع به هیچ وجه نمی‌توان کارایی عایق باکیفیت را با عایق بی‌کیفیت مقایسه کرد.

عایق الاستومری در کاربردهای مختلف مانند ساختمان‌ها، صنعت خودروسازی، صنعت لوله‌کشی و صنعت نفت و گاز استفاده می‌شود. این عایق به جلوگیری از انتقال حرارت، صدا و رطوبت میان دو محیط کمک می‌کند. هدف استفاده از عایق الاستومری در هر کاربرد، کاهش اتلاف حرارت، کنترل دما و حفاظت از تجهیزات است. این عایق در ساختمان‌ها، خودروها، لوله‌ها و تجهیزات مرتبط با صنایع مختلف قابل استفاده است.

عایق الاستومری به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی مطرح است و با ساختار سلول بسته خود از انتقال حرارت و صوت جلوگیری می‌کند. این عایق دارای ضریب انتقال حرارتی و صوتی بسیار پایینی است. عواملی مانند تخلخل و دانسیته، نوع ساختار و مقاومت در برابر حریق، نوع و ضخامت عایق، کیفیت چسب‌ها و نوع ساختار (رولی یا لوله‌ای) تأثیر زیادی در قیمت عایق الاستومری دارند. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و ویژه‌ای که عایق الاستومری دارد، قیمت آن بسیار مناسب است و با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه و اقتصادی، می‌توان به کیفیت بسیار بالایی دست یافت. قیمت عایق الاستومری نمی‌تواند به صورت کلی تعیین شود زیرا به عوامل متعددی وابسته است، اما برخی از ویژگی‌های آن شامل ابعاد، متراژ، ضخامت عایق و نوع ساختار تأثیرگذار هستند.

 

قیمت عایق پشم شیشه و پشم سنگ نسبت به قیمت عایق الاستومری کمتر است، اما کیفیت آن‌ها قابل مقایسه با عایق الاستومری نیست. پس در هنگام خرید عایق الاستومری، با پرداخت هزینه‌ای مناسب، به کیفیت بسیار بالا دست خواهید یافت.

امکان دارد این پرسش برایتان پیش آمده باشد که چه نوع عایقی واقعاً برای لوله­ های پلاستیکی خوب و مناسب است؟ در پاسخ به این پرسش بایستی بگویم که عایق الاستومری ساده یکی از بهترین انتخاب ­ها برای عایق کاری لوله­ های پلاستیکی به حساب می آید. پس اگر به دنبال عایقی خوب و ایده آل برای لوله ­های پلاستیکی هستید مناسب­تر است عایق الاستومری ساده را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت عایق الاستومری با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.