خرید ورق گالوانیزه رنگی

خرید ورق گالوانیزه رنگی
18شهریور
slide-a67bc87
slide-d3a6577
slide-4ec9327
فهرست مطالب

فروش ورق گالوانیزه رنگی، امروزه در سراسر دنیا با رونق بسیار زیادی روبرو شده است. به همین خاطر است که ما امروز قصد داریم در این مقاله به توضیح مفصل و مفیدی راجع به فروش ورق گالوانیزه رنگی بپردازیم و موضوع خرید ورق رنگی را نیز بررسی کنیم. به طور کلی ورق های رنگی گالوانیزه به نوعی از ورق گفته می شوند که توسط رنگ الکترواستاتیک پوشیده شده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. فروش ورق گالوانیزه رنگی بنا به نیاز مشتری متفاوت بوده و در مراحل ساخت آن، رنگ های پیشنهادی مشتریان را تولید می کنیم. شما می توانید از ورق رنگی هم به عنوان ورقی محکم و مستحکم استفاده کنید و هم ورقی که از لحاظ زیبایی نیز بی نظیر باشد. ورق رنگی از جمله محصولات فولادی است که در ضخامت های متفاوت و رنگ های چشم نوازی تولید می شود. رنگبندی ورق رنگی دارای ۱۵ رنگ می باشد که با ضخامت های ۰.۲ الی ۰.۷ به فروش می رسد. جالب است بدانید که نکته مهمی که در فروش ورق گالوانیزه رنگی وجود دارد تنوع بالای این محصول می باشد. چرا که ورق رنگی علاوه بر رنگ های متنوعی که دارد از طرح های متنوعی نیز برخوردار است و این امر باعث شده تا هم در خرید ورق رنگی گالوانیزه و هم در فروش ورق گالوانیزه رنگی شاهد افزایش و تولید بیشتر این محصول باشیم.

قطعا شما نیز می دانید که کاربرد ورق رنگی چیست و بیشتر مواقع برای چه اموری از آن استفاده می کنند؟ ورق های رنگی گالوانیزه در اغلب موارد دارای طرح های مختلفی هستند که هر یک برای یک امر خاص کاربرد دارند. از تنوع ورق های رنگی می توان به طرح های سفالی، شادولاین، شیروانی، ذوزنقه و کرکره ای اشاره کنیم که هر یک در فروش ورق گالوانیزه رنگی تاثیر به سزایی دارند.

فرایند تولید ورق های گالوانیزه رنگی

برای فروش ورق گالوانیزه رنگی، نیازمند این هستیم که بدانیم این ورق ها چگونه تولید می شوند و به طور کلی فرایند ساخت ورق رنگی به چه صورت است.

ابتدا کلاف های گالوانیزه را به ورق تبدیل می کنند و پس از تبدیل به ورق شدن باید پولیش شوند. علت این که ورق ها را پولیش می کنند این است که هر چربی و ناخالصی روی آن وجود دار از بین برود. سپس ورق های پولیش شده را با هدف صاف و یکدست شدن آن برس کاری می کنند. این مرحله باعث می شود رنگ آمیزی ورق ها با کیفیت و به صورت عالی انجام گیرد. بعد از این مرحله، ورق را با آب شستشو می دهند و بعد از هوادهی آن را خشک می کنند. مرحله بعدی نیز برای ایجاد مقاومت بیشتر ورق ها است که در این مرحله مواد شیمیایی مخصوصی را روی ورق ریخته و در نهایت برای خشک شدن آن ها را در دمای مناسب قرار خواهیم داد.

ورق گالوانیزه کله غازی

اما مرحله آخر و رنگ آمیزی؛ در این مرحله باید یک لایه پرایمر روی سطوح بالا و پایین ورق ها ریخته و آن ها را درون کوره قرار داد. حال بعد از خارج کردن ورق و سرد شدن آن ها، وقت رنگ آمیزی ورق هاست. برای رنگ آمیزی به موادی مثل پلی استر، اپوکسی، پلی وینیل کلراید و پلی اورتان احتیاج دارید.

شما با انجام دادن مرحله به مرحله تولید ورق گالوانیزه، موفق خواهید شد که ورقی فوق العاده با کیفیت تولید کنید و در امر فروش ورق گالوانیزه رنگی پیشرفت کنید.

دلایل تفاوت قیمت ورق های موجود در بازار

قیمت فروش ورق گالوانیزه رنگی تحت تاثیر بسیاری از عوامل قرار دارد و همین امر موجب شده تا ما در بازار فروش و همچنین خرید شاهد افزایش و کاهش شدید قیمت ورق رنگی باشیم. اما لازم به ذکر است که بگوییم چه عواملی بر روی قیمت این محصول اثر می گذارد و چه چیزی باعث می شود این محصول به فروش برسد یا خیر.

از عوامل بسیار مهمی که بر روی قیمت محصول اثر دارد، ضخامت، ابعاد، رنگبندی و مشخصات فنی این محصول می باشد. ورق های رنگی که بیش از ۱۵ رنگ دارند، قطعا از قیمت و البته فروش بالایی نیز برخوردار هستند. از دیگر عواملی که بر روی قیمت ورق ها تاثیر می گذارد، مقاومت و ماندگاری بالای این ورق های گالوانیزه می باشد که باعث می شود خریداران زیادی را به خود جذب کند. در واقع این موضوع که یک ورق گالوانیزه از مقاومت بالایی نسبت به ضربه ها و فشار برخوردار باشد عامل بسیار مهمی در تعیین قیمت آن به شمار می رود. از دیگر عوامل می توان به تحمل و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی اشاره کرد.

اما یکی دیگر عواملی که بر قیمت گذاری فروش ورق گالوانیزه رنگی اثر دارد، تقاضای خریداران می باشد. یعنی نقش تقاضا کنندگان تاثیر مستقیمی بر قیمت گذاری برای فروش ورق گالوانیزه رنگی دارد. اگر جنس تولید شده شما از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد، طبیعی است که تقاضای زیادی را نیز در بر می گیرد.

توجه داشته باشید که شرکت بهینه عایق به عنوان تولید کننده ورق گالوانیزه رنگی با کیفیت مرغوب و تنوع رنگی بالا، شناخته شده و به طور میانگین هر متر مربع از این ورق های گالوانیزه با قیمت 400 به فروش می‌رسد.

بهینه عایق

به طور کلی در ایران، کارخانه های تولیدی ورق های گالوانیزه رنگی نقش تعیین کننده ای در صنعت کشور دارند. تعداد کارخانه هایی که قصد فروش ورق گالوانیزه رنگی را دارند، کم نبوده و همیشه در حال خرید و فروش این محصولات می باشند. بسیاری از کارخانه ها هستند که خط تولیدی با بیش از ۱۱ میلیون تن در سال، ورق گالوانیزه تولید می کنند و به فروش می رسانند.

فروش ورق گالوانیزه رنگی

شرکت بهینه عایق علاوه بر فروش ورق گالوانیزه رنگی، اجرا و طراحی، تجهیز پروژه های صنعتی، نیروگاهی و ساختمانی را نیز در بر دارد. این شرکت که از سال ۱۳۵۱ شروع به فعالیت کرده و از تیمی فوق العاده با تجربه و ماهر برخوردار است در زمینه فروش ورق گالوانیزه رنگی بسیار هوشیار بوده و همه ساله در این حیطه محصولات با کیفیتی را به مردم عرضه می کند. اصول کار شرکت بهینه عایق بر پایه دانش فنی بالا و استفاده از با کیفیت ترین دستگاه ها و مواد اولیه می باشد. از ویژگی های محصولات بهینه عایق می توان به وزن سبک، نصب سریع، ایمنی بالا، عمر بالا، ظاهر زیبا، مقاومت و یکپارچگی آن ها اشاره کرد. شما با خرید از فروشگاه بهینه عایق محصولات تضمینی خریداری می کنید و خیالتان از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا مطمئن است.

کاربرد ورق گالوانیزه رنگی

کاربرد ورق رنگی در صنعت امروز بسیار زیاد بوده و به همین دلیل قصد داریم که در این بخش، بخشی از کاربرد های ورق گالوانیزه را برای شما عزیزان مطرح کنیم. البته باید بدانید که زیبایی ظاهری ورق های گالوانیزه، تنها کاربرد این وسیله مهم نیستند و این وسیله از کاربرد های زیادی برخوردار است. از آن جایی که این ورق ها در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند، باعث شده تا فروش ورق گالوانیزه رنگی برای ساخت سقف شیروانی، لوازم خانگی و کانکس ها بیشتر شود. از جمله کاربرد هایی که شما با خرید ورق رنگی به دست خواهید آورد، مقاومت بسیار بالا، تنوع رنگی و طرح های مختلف آن در تمام خدمات است که در ادامه ذکر خواهیم کرد. شما برای متوجه شدن کاربرد ورق گالوانیزه رنگی می توانید این بخش را با دقت مطالعه کنید:

  • کاربرد در صنایع ساختمانی: برای ساخت شیروانی ها، بدنه سوله، کارگاه ها، نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود.
  • لوازم خانگی: برای ساخت بدنه لوازمی همچون یخچال، آبگرمکن، اجاق گاز، ماشین لباسشویی استفاده می شود.
  • صنایع فلزی: برای ساخت محصولاتی همچون کابینت های فلزی، پارتیشن ها، تجهیزات اداری، بدنه کامپیوتر استفاده می شود.
  • صنعت حمل و نقل: برای ساخت کانتینر، ماشین های سنگین و اتاق خودرو استفاده می شود.

انواع ورق گالوانیزه

همانطور که در طول مقاله نیز به این موضوع اشاره کردیم، ورق های رنگی گالوانیزه از رنگ آمیزی ورق های گالوانیزه تولید می شوند. ورق های گالوانیزه از جنس الکترواستاتیک ساخته شده اند و در ۱۵ رنگ با ضخامت های ۰.۲ الی ۰.۷ میلی متر به فروش می رسند. قطعا شما نیز می دانید که به هر مقداری که ضخامت ورق ها کمتر باشد، فرم دادن به آن ها سریع و راحت تر بوده و حتی در فروش ورق گالوانیزه رنگی نیز موثر تر می باشد. ورق هایی که از ضخامت پایین تری برخوردار هستند، با وزن پایین خود از قیمت کمتری نیز برخوردار می شوند. ورق رنگی نیز همانند تمامی محصولات از تنوع بالایی برخوردار است که ما نیز سعی داریم چندی از انواع ورق ها را برای شما نام ببریم و به صورت مختصر توضیحی راجع به هر یک از آن ها بدهیم‌. برای این که شما کاربرد ورق رنگی را بدانید باید ابتدا با انواع آن آشنا شوید.

  • ورق رنگی سینوسی یا کرکره ای
  • ورق رنگی شادولاین
  • ورق رنگی ذوزنقه ای
  • ورق رنگی سفال پالرمو
  • ورق رنگی دامپا

ورق رنگی سینوسی یا کرکره ای

ورق رنگی سینوسی با ورق رنگی ذوزنقه ای تا حدودی شبیه به هم هستند. اما تفاوت آن ها در این است که از ورق سینوسی برای سوله و ساختمان استفاده می کنند و از ورق ذوزنقه برای سقف شیروانی. این نوع ورق از مقاومت فوق العاده بالایی در برابر آب، حرارت و نور خورشید برخوردار است.

ورق رنگی شادولاین

در فروش ورق گالوانیزه رنگی، ورق رنگی شادولاین از پرفروش ترین طرح ها به حساب می آید. طرح شادولاین، طرحی پر طرفدار، با کیفیت، زیبا و با قیمتی بسیار مناسب در فروشگاه بهینه عایق به فروش می رسد. از ورق رنگی شادولاین برای سقف و ساندویچ پنل ها استفاده می شود.

ورق رنگی ذوزنقه ای

ورق های رنگی با طرح ذوزنقه برای تولید و ساخت سقف های شیروانی استفاده می شوند. باید دقت کنید که هنگام خرید ورق رنگی، طرح ذوزنقه از وزنی سبک و قیمتی مناسب برخوردار باشد.

ورق رنگی سفال پالرمو

ورق رنگی پالرمو، ورقی قدیمی و مرسوم است که به مقاومت و استحکام بالای خود معروف است. این نوع ورق خیلی راحت و آسان نصب شده و از پرفروش ترین طرح های ورق رنگی محسوب می شود.

سخن آخر

باید توجه داشت که فروشگاه بهینه عایق یکی از بهترین فروشنده های ورق گالوانیزه رنگی می باشد که با کیفیت ترین محصولات را با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رساند. اگر شما نیز قصد خرید ورق گالوانیزه را با قیمتی عالی دارید، بهینه عایق بهترین فروشنده است.

لازم به ذکر است که بگوییم شما با تماس گرفتن با کارشناسان ما می توانید از مشاوره های رایگانی که در این خصوص به شما می دهند استفاده کنید که هنگام خرید ورق رنگی دچار تردید و سردرگمی نشوید. تیم بهینه عایق امیدوار است که این مقاله برای شما اطلاعات مفیدی را ارائه کرده باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.