ورق الومینیوم ابکاری

ورق الومینیوم ابکاری
02مرداد
slide-a67bc87
slide-d3a6577
slide-4ec9327
slide-87b0972
فهرست مطالب

ورق الومینیوم ابکاری، یک قطعه بسیار مقاوم می باشد. آبکاری کردن ورق های آلومینیومی یک روش پوشش دهی محسوب می شود. چرا که باید از آن در برابر خوردگی و سایش محافظت کرد. البته دلیل دیگری که ورق های آلومینیوم را آبکاری می کنند برای حفظ کردن ظاهر آن می باشد. در روش آبکاری ورق های آلومینیوم، ورق را در جریان های الکتریکی غوطه ور می کنند.

ورق الومینیوم ابکاری چیست ؟

ورق الومینیوم ابکاری ویژگی های گسترده زیادی دارد. از جمله ویژگی هایی که ورق الومینیوم ابکاری دارد می توان به سازگاری بسیار بالای آن با محیط زیست، استحکام فوق العاده بالا نسبت به وزنی که دارد، سطح براق و ظاهر زیبا اشاره کرد. یکی از بهترین ویژگی های ورق الومینیوم ابکاری شده، خاصیت رویینگی بودن آن می باشد. این خاصیت باعث می شود که اکسید های آلومینیوم بر روی فلز ایجاد شوند و در نهایت از خورده شدن بیشتر فلز جلوگیری کنند. البته این ویژگی معایبی نیز دارد که یکی از آن ها کدر شدن سطح قطعه می شود. بهتر است بدانید که وجود این ویژگی ها در ورق الومینیوم ابکاری باعث شده تا شاهد استفاده این ورق در صنایعی همچون برق، الکترونیک و مخابرات باشیم.

چرا از آلیاژ استفاده می‌شود؟

جالب است بدانید که اکثر قطعاتی که از از آلومینیوم ساخته شده اند، آلیاژی بوده و در کمتر محصولی می توان آلومینیوم خالص پیدا کرد. کسانی که در حوزه ساخت و ساز هستند از آلیاژ آلومینیومی به عنوان یک تقویت کننده قوی استفاده می کنند. چرا که اکثر مواد فلزی باعث تقویت و بهبود خواص آلومینیوم ها می شوند که خود این امر باعث می شد یک قطعه برای آبکاری آماده باشد. بهتر است بدانید که آبکاری تمام وسایل منزل، اهمیت داشته و تمام سازندگان برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی، محصولات خود را آبکاری می کنند. آبکاری علاوه بر جلوگیری از زنگ زدگی، باعث حفظ ظاهر محصول نیز می شود.

ورق آلومینیوم ضخیم

دلایل اصلی ابکاری الومینیوم چیست؟

همانطور که گفتیم، فلز الومینیوم در شرایط محیطی اسیدی می شود و این یعنی وقتی قطعه در مجاورت هوا قرار می گیرد، لایه ای بسیار نازک از اکسید آلومینیوم روی سطوح قطعات آلومینیومی تشکیل می شود. ایجاد شدن اکسید آلومینیوم باعث حفاظت فلز در محیط می شود. لازم است که این نکته را ذکر کنیم که این لایه ی اکسیدی که به طور طبیعی تشکیل شده است، بسیار نازک، چسبنده و محافظ است. پس به طور کلی از دلایل اصلی ابکاری ورق های الومینیومی می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. بالا بردن مقاومت قطعه در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  2. بالا رفتن قدرت چسبندگی رنگ ها
  3. داشتن ظاهری زیبا و مناسب برای دکوراسیون و معماری
  4. عایق الکتریکی
  5. شانس کمتر برای انتقال حرارت
  6. بالا رفتن مقاومت سایشی

مراحل ابکاری الومینیوم

تولید کردن یک ورق آلومینیومی که آبکاری شده باشد، نیازمند طی کردن مراحلی است که در ادامه در این باره بیشتر توضیح خواهیم داد.

  1. تولید کردن ورق: به طور کلیآلومینیوم به شکل آوند ها اندازه‌ گیری می شود و سپس به صورت نازک توسط دستگاه های خاص برش داده می‌ شود. ورق‌ های بدست ‌آمده، با کنترل دقیق دما و فشار در کارگاه های مخصوص، به شکل مشخصی خنک و تثبیت می‌ شوند.
  2. آماده‌سازی آلومینیوم ها:در کارگاه ‌های آبکاری، ورق‌ های آلومینیوم باید با دقت و حوصله کاملا تمیز شوند تا کیفیت آبکاری کاهش پیدا نکند. اکثرا این کار با استفاده از چربی ‌گیر اولتراسونیک و توسط افراد مخصوص انجام می‌شود.
  3. آبکاری ورق ها:برش دادن، فرز کردن، خمکاری ها، حکاکی و سایر عملیات مکانیکی بر روی ورق‌ها برای شکل ‌دهی دقیق با استفاده از دستگاه‌های مختلف بر اساس نیاز مشتریان انجام می شود.
  4. پوشش ‌دهی ورق ها:پوشش‌ های مختلف بر روی ورق به منظور مقاومت در برابر خوردگی، حرارت، یا دیگر خصوصیات مورد نظر انجام می شود.
  5. تست و کنترل کیفی نهایی:در مرحله آخر انجام آزمون‌ های کیفیت بر روی ورق‌ها را داریم. در این مرحله برای کنترل ابعاد، مقاومت و خصوصیات دیگر ورق ها، بسیار مهم است که ورق الومینیوم ابکاری شده با کیفیت خیلی مناسبی در بازار عرضه شود.

مزیت استفاده از الومینیوم ابکاری شده بجای ورق آلومینیوم

از آن جایی که ورق الومینیوم ابکاری، امروزه پر فروش بوده و از طرفداران زیادی نیز برخوردار بوده، لازم است تا در این بخش چندی از مزیت های استفاده از ورق الومینیوم ابکاری را برای شما مشتریان عزیز ذکر کنیم. به طوری کلی استفاده از ورق الومینیوم ابکاری بجای ورق الومینیوم مزیت های گسترده ای را دارد که در این بخش به تعدادی از آن ها می پردازیم:

  1. زیبایی و ظاهر جذاب: از آن جایی که این محصولات از تنوع رنگی و ظاهری بیشتری برخوردار هستند، طبیعتا فروش فوق العاده ای را نیز در بازار خواهند داشت.
  2. پایداری در دمای بالا: از آن جایی که این ورق ها در دمای بسیار بالا، فوق العاده مقاوم هستند، برای کسب و کار هایی که این شرایط را دارند گزینه خیلی مناسبی به شمار می روند.
  3. مقاوم در برابر سایش: وجود لایه آبکاری بر روی ورق الومینیوم باعث می شود تا هیچ خش و سایشی بر روی آن نماند.
  4. انعطاف در طراحی: همانطور که قبلا نیز به این موضوع اشاره کرده بودیم، ورق های ابکاری شده از طراحی های متنوعی برخوردار هستند که باعث می شود دست مشتری در هنگام خرید باز باشد.
  5. کاهش دادن انعکاس نور: وجود لایه ابکاری بر روی ورق باعث می شود تا منعکس شدن نور، کمتر شود.
ورق آلومینیوم نازک

بهینه عایق

به طور کلی در ایران، کارخانه های تولیدی ورق الومینیوم ابکاری نقش تعیین کننده ای در صنعت کشور دارند. تعداد کارخانه هایی که قصد فروش ورق الومینیوم ابکاری را دارند، کم نبوده و همیشه در حال خرید و فروش این محصولات می باشند. بسیاری از کارخانه ها هستند که خط تولیدی با بیش از ۱۱ میلیون تن در سال، ورق آلومینیوم تولید می کنند و به فروش می رسانند.

اما امروز و در این بخش ما قصد داریم شرکت فروش ورق آلومینیومی را معرفی کنیم که هم از تنوع محصولات بالایی برخوردار بوده و هم محصولات تولیدی آن، از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند. شرکت بهینه عایق، شرکتی است که مرغوبیت محصولاتش می تواند به رقابت با شرکت های کلان بپردازد. شرکت بهینه عایق علاوه بر فروش ورق الومینیوم، اجرا و طراحی، تجهیز پروژه های صنعتی، نیروگاهی و ساختمانی را نیز در بر دارد. این شرکت که از سال ۱۳۵۱ شروع به فعالیت کرده و از تیمی فوق العاده با تجربه و ماهر برخوردار است در زمینه فروش ورق الومینیوم ابکاری بسیار هوشیار بوده و همه ساله در این حیطه محصولات با کیفیتی را به مردم عرضه می کند. اصول کار شرکت بهینه عایق بر پایه دانش فنی بالا و استفاده از با کیفیت ترین دستگاه ها و مواد اولیه می باشد. از ویژگی های محصولات بهینه عایق می توان به وزن سبک، نصب سریع، ایمنی بالا، عمر بالا، ظاهر زیبا، مقاومت و یکپارچگی آن ها اشاره کرد. شما با خرید از فروشگاه بهینه عایق محصولات تضمینی خریداری می کنید و خیالتان از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا مطمئن است.

برای خرید ورق الومینیوم ابکاری و یا دریافت مشاوره کاملا رایگان، همین حالا تماس بگیرید.

کاربرد ورق الومینیوم ابکاری

کاربرد ورق الومینیوم ابکاری در صنعت امروز بسیار زیاد بوده و به همین دلیل قصد داریم که در این بخش، بخشی از کاربرد های ورق الومینیوم ابکاری را برای شما عزیزا مطرح کنیم. البته باید بدانید که زیبایی ظاهری ورق های آلومینیوم، تنها کاربرد این وسیله مهم نیستند و این وسیله از کاربرد های زیادی برخوردار است. از آن جایی که این ورق ها در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند، باعث شده تا فروش ورق الومینیوم ابکاری برای ساخت سقف شیروانی، لوازم خانگی و کانکس ها، صنایع الکترونیکی و خودرو سازی بیشتر شود. از جمله کاربرد هایی که شما با خرید ورق الومینیوم ابکاری به دست خواهید آورد، مقاومت بسیار بالا و طرح های مختلف آن در تمام خدمات است که در ادامه ذکر خواهیم کرد. به طور کلی این ورق در صنایع مختلفی مثل: استفاده در دکوراسیون، معماری، ساخت و ساز و لوازم خانگی برای تولید کابینت‌ها، تابلوها، ساخت شیروانی و … مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این آلیاژ در صنایع مختلف دیگری همچون تجهیزات فنی، صنایع الکترونیکی، کشتی سازی و ساخت و ساز هم مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

آلومینیوم رول شده

قیمت ورق الومینیوم ابکاری

به طور کلی عوامل متعدد و زیادی می توانند هزینه ورق الومینیوم ابکاری را تحت تاثیر خود قرار دهند. از مهم ترین عوامل می توان به نوع تجهیزات و تاسیسات مورد استفاده برای آبکاری آلومینیوم اشاره کرد. همچنین هزینه آبکاری آلومینیوم، موثر است از ابعاد و اندازه قطعات مورد نظر. یعنی هر چقدر قطعات آلومینیوم بزرگتر، درجه مشکلات و هزینه آبکاری آلومینیوم شما نیز بیشتر می شود. جالب است بدانید که شکل هندسی آلومینیوم نیز بر روی هزینه آبکاری آلومینیوم موثر است. در واقع پیچیده بودن قطعات باعث افزایش هزینه آبکاری آلومینیوم می شود. البته این موضوع که بازار ما هر روزه دچار نوسان شدید ارز می شود نیز در افزایش و کاهش قیمت این ورق ها بی تاثیر نیست.

اما قیمت ورق الومینیوم ابکاری در سایت بهینه عایق با سایر سایت ها کمی متفاوت بوده و همین امر موجب شده تا مشتریان زیادی، خواهان خرید ورق الومینیوم ابکاری از بهینه عایق باشند. در فروشگاه بهینه عایق، قیمت هر کیلوگرم ورق الومینیوم ابکاری برابر است با ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان.

شما می توانید برای مقایسه قیمت به سایر سایت ها و فروشگاه ها مراجعه کنید و پس از مقایسه کیفیت به مقایسه قیمت این ورق ها بپردازید. شما در کمتر فروشگاهی می توانید شاید ورق الومینیوم ابکاری شده با این کیفیت و قیمت باشید. یکی از افتخارات فروشگاه بهینه عایق این است که بهترین کیفیت را با کمترین سود و با قیمت مناسب به فروش می رساند تا خریداران محترم به مشتری ثابت این مجموعه تبدیل شوند. همانطور که گفتیم، شما می توانید برای تایید صحت این حرف به مقایسه ورق های ابکاری شده با سایر رقبا بپردازید و در نهایت اقدام به خرید از هر فروشگاهی که دوست دارید کنید.

نکات مهم هنگام خرید ورق الومینیوم ابکاری شده

ورق الومینیوم ابکاری شده یک ماده با ویژگی ‌های منحصر به فردی است که در بسیاری از صنایع و کاربرد های ذکر شده مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این ورق‌ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر خوردگی، سبکی، هدایت حرارتی و الکتریکی دارند، مناسب، قابلیت بازیافت، و پایداری در محیط‌ های مرطوب می باشند و انتخابی عالی برای پروژه‌ های صنعتی محسوب می ‌شوند. البته با توجه به تفاوت ‌های متنوع در ضخامت، ابعاد، آلیاژها و تیپ ‌های ورق الومینیوم ابکاری شده، برای انتخاب مناسب ‌ترین نوع و کاربرد، باید نیازهای پروژه و شرایط محیطی خود را مد نظر داشته باشید. همچنین، رعایت کردن نکات ایمنی و استاندارد های مرتبط با مصرف و نصب این محصولات از اهمیت ویژه‌ ای هنگام استفاده در پروژه برخوردار است.

قبل از خرید و استفاده از ورق الومینیوم ابکاری شده، بهتر است با تامین‌ کنندگان معتبر این حوزه مشورت کنید و تحقیقات خود را در این رابطه به خوبی انجام دهید تا بهترین محصول را برای پروژه‌ های خود انتخاب، و در نهایت تهیه کنید. همچنین لازم به ذکر است که بگوییم، رعایت استاندارد ها و مقررات مربوط به این محصولات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا در هنگام استفاده از آن، ساختارها و پروژه‌ های شما به بهترین شکل ممکن عمل کنند و ایمنی آن ها تضمین شود.

نکات مهم هنگام خرید ورق الومینیوم ابکاری شده

ورق الومینیوم ابکاری شده یک ماده با ویژگی ‌های منحصر به فردی است که در بسیاری از صنایع و کاربرد های ذکر شده مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این ورق‌ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر خوردگی، سبکی، هدایت حرارتی و الکتریکی دارند، مناسب، قابلیت بازیافت، و پایداری در محیط‌ های مرطوب می باشند و انتخابی عالی برای پروژه‌ های صنعتی محسوب می ‌شوند. البته با توجه به تفاوت ‌های متنوع در ضخامت، ابعاد، آلیاژها و تیپ ‌های ورق الومینیوم ابکاری شده، برای انتخاب مناسب ‌ترین نوع و کاربرد، باید نیازهای پروژه و شرایط محیطی خود را مد نظر داشته باشید. همچنین، رعایت کردن نکات ایمنی و استاندارد های مرتبط با مصرف و نصب این محصولات از اهمیت ویژه‌ ای هنگام استفاده در پروژه برخوردار است.

قبل از خرید و استفاده از ورق الومینیوم ابکاری شده، بهتر است با تامین‌ کنندگان معتبر این حوزه مشورت کنید و تحقیقات خود را در این رابطه به خوبی انجام دهید تا بهترین محصول را برای پروژه‌ های خود انتخاب، و در نهایت تهیه کنید. همچنین لازم به ذکر است که بگوییم، رعایت استاندارد ها و مقررات مربوط به این محصولات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا در هنگام استفاده از آن، ساختارها و پروژه‌ های شما به بهترین شکل ممکن عمل کنند و ایمنی آن ها تضمین شود.

صفحات آلومینیوم

خرید حضوری یا آنلاین

برای خرید ورق الومینیوم ابکاری، همانند سایر محصولات می توانید از دو طریق اقدام کنید. اما بهتر است قبل از توضیح در این مورد، به این موضوع بپردازیم که امروزه قیمت این نوع ورق تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی قرار دارد و روزانه در حال نوسان است. این عوامل شامل نحوه طراحی صفحات آلومینیوم، قیمت مواد اولیه ،تغییرات قیمت ارز، ضخامت فویل آلومینیومی، وزن ورق، تقاضای بازار و …. می باشند. برای داشتن خریدی مناسب، نیاز است که از فروشگاهی معتبر که از نوسانات قیمت ورق ها اطلاع کافی داشته باشد سوال کنید. بهینه عایق به شما تضمین می ‌دهد که این محصول را در نهایت کیفیت و قیمتی مناسب به شما عرضه کند.
در صورت نیاز به راهنمایی برای خرید ورق های الومینیومی ابکاری شده و بدست آوردن اطلاعات کافی در مورد قیمت این محصول، می‌ توانید با مشاوران ما در بهینه عایق، تماس بگیرید، و یا به صورت حضوری به شعبه فروش مجموعه به آدرس تهران، اتوبان نواب (جنوب به شمال)، بعد از پل امام خمینی (ره)، پلاک 449 مراجعه کنید و جنس و کیفیت محصولات را از نزدیک ببینید.

سخن آخر

به عنوان سخن پایانی در مورد ورق الومینیوم ابکاری، باید بگوییم که شما می توانید پس از مطالعه دقیق اطلاعاتی که در خصوص ورق های الومینیومی در اختیارتان گذاشتیم، برای خرید ورق الومینیوم ابکاری به سایت بهینه عایق مراجعه کنید. اگر در خصوص خرید ورق آلومینیومی، خرید ورق الومینیوم ابکاری و هر آن چه که مربوط به ورق های الومینیومی بود، سوال داشتید می توانید با شماره هایی که در بخش درج کرده ایم تماس بگیرید و به کارشناسان ما متصل شوید. بهتر است بدانید که فروشگاه بهینه عایق یکی از بهترین فروشنده های ورق الومینیوم ابکاری می باشد که با کیفیت ترین محصولات را با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رساند. اگر شما نیز قصد خرید ورق الومینیومی را با قیمتی عالی دارید، بهینه عایق بهترین فروشنده است.

لازم به ذکر است که بگوییم شما با تماس گرفتن با کارشناسان ما می توانید از مشاوره های رایگانی بهره ببرید تا در هنگام خرید ورق الومینیومی دچار تردید و سردرگمی نشوید.

سوالات متداول

برای صنعت خودرو سازی، معماری، دکوراسیون، سقف های شیروانی و… استفاده می شوند.

در فروشگاه بهینه عایق می توانید به ازای هر کیلوگرم ورق الومینیوم ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان پرداخت کنید.

به دلیل بالا بردن استحکام و مقاومت و همچنین ایجاد ظاهری زیبا برای ساخت محصولات.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.