نوار درزگیر عایق

نوار درزگیر عایق
07مرداد
slide-a67bc87
slide-d3a6577
slide-4ec9327
فهرست مطالب

نوار درزگیر عایق با مواد مختلفی تولید می شود که مانع اتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی در ساختمان ها می شوند. از این نوارها برای پوشاندن درزها و شکاف های در و پنجره ها، شکاف زیر درها و کناف استفاده می کنند که به دو صورت چسب دار و بدون چسب در بازار موجود می باشند.

نودار درزگیر عایق از ساختار مختلفی مانند آلومینیوم، برزینتی، نوارهای درزگیر عایق الاستومری و … تولید می شوند و به بازار عرضه می شوند. نوارهای درزگیر معمولا مقاومت بالایی ندارند و برای شکاف ها و درزهای محیط بیرونی ساختمان ها استفاده نمی شوند.

در نظر داشته باشید که برای مشاوره و خرید انواع درزگیر، میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا تماس بگیرید.

موارد مصرف درزگیر عایق

برای این که شما مشتریان عزیز بتوانید بهترین نوار درزگیر عایق را برای منزل خود انتخاب کنید. در ابتدا باید درزگیر عایق را به خوبی بشناسید و با موارد مصرف آن ها به خوبی آشنا شوید. نصب نوار درزگیر کار تخصصی نمی باشد و شما می توانید شکاف ها و درزهای ساختمانتان را به بهترین شکل ممکن عایقکاری نمایید. یک طرف نوارهای درزگیر معمولا چسبی هستند و طرف دیگر آن، پلاستیکی از جنس کاغذ تقریبا شبیه چسب نواری هستند اما در ضخامت ها و متریال های مختلفی و متفاوت با نوار چسب می باشند.

نوار عایق رنگی

نوار درزگیر عایق لاستیکی

این نوع نوار درزگیر معمولا مشابه یک تکه لاستیک نواری شکل اند که غالبا خاصیت چسبندگی ندارند. این نوع نوار درزگیر فقط در هنگامی که شما از خمیر های درزگیر و سایر سایر انواع درزگیر استفاده کردید قابل استفاده هستند و می توانید برای پوشش بیشتر و بهتر درزها و شکاف ها آن را نیز اضافه کنید. به طور معمول از این نوار ها برای عایق لبه پنجره ها و درهای که باز و بسته می شوند مورد استفاده قرار می گیرند. چرا که به دلیل شکل ظاهری و خاصیتی که دارند نمی توان از آن ها بر روی شکاف ها و درزهای ثابت استفاده کرد.

همانطور که در بالا بیان کردیم این نوار درزگیر بر روی لبه پنجره ها نصب می شوند تا در هنگامی که در باز و بسته می شود، در محل چفت شدن هیچ روزنه ای باز نباشد و مانع اتلاف انرژی شود.

نوار درزگیر عایق سیلیکونی

این نوع نوار درزگیر شبیه چسب مایع است که به طور معمول غلیظ تر چسب مایع است. این نوع نوار درزگیر یکی از محکم ترین نوارهای درزگیر در بازار می باشد که بسیاری از افراد برای پوشاندن  درزها و شکاف های ساختمان خود از آن ها استفاده می کنند. این درزگیر انواع مختلفی دارد که ممکن است مواد تشکل دهنده هر کدام از آن ها با هم فرق کند.

برای مثال برخی از این درزگیر ها مقاوم به دماهای بالا هستند. اما برخی دیگر ممکن است مقاوم به مواد شیمیایی و یا ضد اسید باشند. برخی دیگر ممکن است در برابر سرما مقاوم باشند. به دلیل خواصی که درزگیرهای سیلیکونی دارند معمولا از آن ها برای شکاف ها ودرزهای بیرونی ساختمان ها و درها و پنجره ها استفاده می کنند.

نوار درزگیر چسب دار

قابل ذکر است که از این نوارهای درزگیر در محیط های صنعتی و شیمایی نیز استفاده می شود. همچنین از این نوار درزگیر به عنوان چسباندن قطعه ها نیز مورد استفاده قرار می دهند. این نوع درزگیر عایق صدا نیز می باشد و نسبت به سایر انواع نوارهای درزگیر و لاستیکی بسیار محکم تر و مقاوم تر می باشند و می توان گفت که یک راه کار دائمی برای شکاف ها و درزها می باشند. مشکلی که این نوع درزگیر ها دارند این است که رنگ پذیر نیستند و نمی توان از آن ها به عنوان رو کار درزها و شکاف های ساختمان ها استفاده کرد چرا که شکل بدی به ظاهر محیط مد نظرتان می دهد.

انواع نوار درزگیر

نوار درزگیر در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

  • نوار درزگیر آلومینیومی
  • نوار درزگیر برزنتی
  • نوار درزگیر الاستومری
  • نوار درزگیر لاستیکی
  • نوار درزگیر PVC
  • نوار درزگیر پروتکت بلک

جهت خرید انواع درزگیر، میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا تماس بگیرید.

خصوصیات منحصر به فرد نوار درزگیر در عایق کردن محیط

همانطور در مطالب بالا بیان کردیم هر کدام از درزگیرها دارای خوصیات منحصر به فرد می باشند که برای پوشاندن درزها و شکاف های موجود در ساختمان و کارخانه جات و … مورد استفاده قرار می گیرند.

اما به طور کلی می توانیم بگوییم که انواع نوار درزگیرعایق می توانند به خوبی عایق محیط مد نظرتان باشند و مانع هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی شوند. به طور مثال نوار درزگیر الاستومری مقاوم بالا در برابر تابش UV خورشید، تغیرات دما و تماس با مواد صنعتی و شیمایی دارد. بنابراین این نوار درزگیر در شرایط آب و هوایی نا مناسب مانند بارش های سنگین پیاپی، دماهای بسیار پایین و گرمایی زیاد نور خورشید نیز عملکرد مناسبی دارد. چرا که این مقاومت عملکرد بالا مدت این نوار درزگیر را تضمین می کند و نیاز به تعمیر و تعویض را در آن به حداقل می رساند.

نوار درزگیر رنگی

بهینه عایق بهترین فروشنده نوار درزگیر عایق با کیفیت

شرکت بهینه عایق یکی از بهترین شرکت های موجود در کشور عزیزمان ایران است که در زمینه نوار درزگیر عایق فعالیت های قابل توجهی دارد و تمام نوار های درزگیر عایق این شرکت متناسب با استاندارها و کیفیت های جهانی است. بنابراین می توانیم بگوییم که بهینه عایق تمام محصولات خود را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند.

شرکت بهینه عایق کار خود در زمینه عایقکاری را در سال ۱۳۵۱ با بهره گیری از با کیفیت ترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا آغاز کرد و طی این سال ها با انجام عایقکاری انواع موتورخانه ها و کلیه سیستم های برودتی و حرارتی را به خوبی به پایان رسانده است و رضایت مشتریان خود فراهم ساخته است. اصول کار این شرکت غالبا بر پایه دانش فنی بالا کارکنان خود و به کار گیری به روزترین و با کیفیت ترین دستگاه های و مواد اولیه انواع عایق ها می باشد.

شما مشتریان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش فروشگاه عایق مراجعه کنید و تمام محصولات شرکت بهینه عایق را مشاهده کنید و مناسب ترین نوار درزگیر عایق برای محیط مد نظر خود را پیدا کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. کارشناسان ما در سایت بهینه عایق در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. همچنین شما عزیزان می توانید برای برقراری ارتباط با همکاران ما در سایت بهینه عایق، با شماره های موجود در همین صفحه تماس بگیرد.

قیمت نوار درزگیر عایق

قیمت انواع نوار درزگیر عایق با توجه به خاصیت و نوع آن متفاوت می باشد. اما به طور کلی می توانیم بگوییم که قیمت نوارهای درزگیر عایق شرکت بهینه عایق به ازای هر رول بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ هزار تومان می باشد.

نوار رولی درزگیر عایق

سخن آخر

اگر قصد خرید نوارهای درزگیر عایق با بهترین مواد اولیه و کیفیت و قیمت مناسب را دارید ابتدا باید به چند نکته توجه کنید. در ابتدا توجه داشته باشید که هر نوع نوار درزگیر متناسب با محل نصب شما باشد. همچنین توجه داشته باشید که استفاده و نصب درست نوارهای درزگیر عایق می تواند بر کاهش قبوض برق و گاز تاثیر داشته باشد. یکی از مزایای این درزگیر ها این است که مانع مورد حشرات و جانوران عجیب و غریب به داخل منازل شما می شوند و هوای منازل شما را به خوبی گرم یا خنک نگه می دارند.

ما در این مقاله در مورد انواع نوارهای درزگیر عایق و موارد مصارف این نوار درزگیر ها و همچنین قیمت این نوار درزگیر ها مطالب را بیان کردیم. امید است که مطالب گفته شده در این مقاله مورد پسند شما کاربران عزیز قرار گرفته باشد. از این که تا انتهای مقاله نوار درزگیر عایق ما را همراهی کردید، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.